Tisdag och Etikdag

Idag har jag varit på Etikdag med jobbet, där vi pratat om begreppet Etik och hur vi jobbar med Etik på jobbet. Det var intressant, men jag måste säga att jag har lite svårt att koncentrera mig när det bara maler på och maler på. Men något har nog fastnat.

Etikgruppen hade gjort en video om vårat jobb, och den var riktigt rolig. De hade en oklippt version och en klippt version, och det oklippta var självklart roligast. Skrattade så jag grät, undrar om jag kan få en kopia och ha för privat bruk? Troligen inte, men jag kan alltid hoppas.
Var hemma vid strax efter 18, och har precis fått upp vägghylla nummer två. Det var lite bökigt men det gick tillslut. Så nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på hyllan, på ena hyllplanet ska jag ha ljus, så mycket vet jag. Men på de andra två? Har inte bestämt mig ännu.

Nu ska jag väl äta lite middag och sedan lägga mig på soffan och vila min rygg som börjar säga ifrån efter mecket med hyllan och den stillasittande dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0