Snart nytt år

Snart är det ett nytt år, bara några timmar kvar. Man får se hur det nya året blir, förhoppningsvis bra. Precis som det här året har varit, visst det har varit några dåliga dagar, men de flesta har varit bra.

Idag har jag varit ledig från jobbet, men pysslat med annat. Passat på att shoppa lite, ett linne blev det. Och lite örhängen, tre par. Var också och handlade mat till middagen imorgon, blev varor för ungefär 500 kr, dyrt men gott ska det bli. Ska bjuda på enchiladas, självklart får alla lägga ut en slant för maten, men det blir jag som lagar mat. Det är bara jag som vet hur man gör just dessa enchiladas.

Det har inte hänt så mycket i mitt liv de senaste dagarna, lite jobb som vanligt men inte mycket mer.

Och nu ska jag snart sova, så jag kommer upp imorgon och hinenr förbereda mig på att stå framför spisen i närmare två timmar imorgon.

Grått nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0