Nycklar ska hämtas

Om en liten stund ska jag börja röra mig mot kommunen bredvid för att hämta ut nycklarna till nya lägenheten. Hoppas att det inte är så många där så jag hinner med bussen till jobbet. Företaget har lunchstängt till 13.00 och min buss går 13.25, inte roligt om jag missar bussen och blir sen till jobbet.

Tre dagar kvar tills jag flyttar, imorgon och på torsdag blir det en massa städning så jag slipper vara här så mycket på lördagen, utan kan koncentrera mig på nya lägenheten och uppackning.
På lördag vill S och hennes lillasyster E gå på bio och se den nya Twilight filmen, så den kanske vi ska iväg och titta på. Jag vill inte boka upp något riktigt än eftersom jag inte vet hur mycket vi hinner med av städningen ons-tors och fredag. Fredagen blir det mest flytt, så lite finns det nog kvar tills på lördag. Förhoppningvis bara golv och fönster.

Nu ska jag ringa S och babbla lite och sedan röra mig mot nycklarna och jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0