Uttråkad!

Ikväll är jag riktigt uttråkad, känns som att jag vill hitta på något, har inte gjort något speciellt på tre dagar. Känns som jag kommer klättra på väggarna snart. Förhoppningsvis hittar jag på något att göra imorgon, ska i alla fall ta mig till cetrum och handla lite på apoteket, och sen får jag fundera på vad jag ska hitta på. S pratade om någon hamnfestival(?) i nynäs. Får se om jag har lust att åka dit, tar sådan tid. Annars kanske jag kan hitta på något med brorsan och hans familj.

Nu är det i alla fall film som gäller, börjar någon nu på kanal 5, Old school, lät bra när jag nyss läste handlingen. Får se vad det är för något.

Hoppas ni har en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0