Tinnitus??

Idag har jag haft ett pipande och väldigt irriterande ljud i mitt högra öra vid några tillfällen. Skönt att det inte är hela tiden, utan det kommer och går. Det har varit mest märkbart nu under kvällen och eftermiddagen. Förhoppningsvis försvinner det tills imorgon.

Har tagit det ganska lugnt idag, har varit i tvättstugan, diskat och lagat mat. Annars har jag mest legat på soffan och tagit det lugnt med mitt broderi, som förresten blev klart idag. Nu väntar jag bara på ett mellanlägg, det ska man stryka på så att inte stygnen och fästena lossnar, inget måste men jag vill ha det eftersom det tagit sådan tid för mig att bli klar med duken. Jag beställde ett mellanlägg idag, så det borde väl komma med posten om några dagar. Riktigt billigt tyg, men frakten var dessto dyrare, väldigt dyrt blev det. Tyget kostade 10 kronor, och hela summan blev typ 140 kr, ja lite galen är jag nog. Men jag vet inte vart det finns en tygbutik som kan sälja mellanlägg så jag tänkte att jag kunde lägga ut pengar på ett sådant, får dessutom mer än vad jag behöver.

Igår beställde jag hem lite filmer, fyra stycken faktiskt. En shopaholics berättelse, Milk, The slumdog millionare och en till för "bara" 617:-. Så dessa filmer borde komma i veckan de också.

Ikväll har jag inte gjort något speciellt, diskat och druckit te och ätit skorpor=). Gott var det=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0