Prosit!

Har gått och blivit förkyld. Inge roligt. har känns mig lite snörvlig de senaste tre dagarna, och idag är den värsta dagen hittills. Har inte hunnit med mycket annat än att nysa och snörvla idag. Om jag skulle räknat alla nysningar har jag säkert kommit nära hundra-strecket.

Har bestämt mig nu för att köpa en ny dator, nästan helt säker i alla fall. Min dator stänger av sig själv, och det verkar bara vara när jag spelar spel. Så datorinköpet blir på onsdag eller torsdag. Kommer känna mig lite fattig de sista dagarna innan lön men jag har mat så det räcker här hemma i alla fall.

I veckan hoppas jag få besked om lägenheten jag var och tittade på i början på veckan. Det har fortfarande inte ändrats något på hemsidan, men hade ett missat samtal från bostadsförmedlingen i fredags. undrar om det var damen jag pratade med eller någon som ville erbjuda mig lägenheten. Det får jag inte veta förrens i veckan.
Har en ganska tuff vecka framför mig. Inte helt ledig någon dag under veckan, är ledig från jobbet på torsdag men då har jag tvättstugan i 4-5 timmar. Så jag är halvt ledig den dagen.

Ska dessutom försöka byta pass i helgen så jag kan åka och träffa tjejerna på lördag. Och ha en "bra" resväg hem från R en sista gång innan hon flyttar.

Nu ska jag koka lite vatten till en kopp te. Så jag kanske blir kvitt min förkylning lite fortare. inbillar mig att te hjälper mot alla nysningar och snörvel, men det gör det nog inte. Men hoppas kan man alltid göra=).

Kommentarer
Postat av: S

Te är bra mot allt!

2009-08-19 @ 11:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0