Ny dator, man allt är inte frid och fröjd för det.

Igår åkte jag direkt efter jobbet för att köpa en ny dator, kände att det var dags även om min gamla dator fungerar någorlunda bra. Den är fem år gammal och snart är det dags att byta ut den ändå. Så jag köpte mig en ny dator för 2990:-, väldigt bra pris tycker jag. Det som är lite synd är att det är Vista som operativsystem, hade velat köpa en med XP men just den jag tänkte köpa var slut. Det som var bra med det är att den nya datorn som kostade lika mycket som den med XP är lite bättre. Större hårddisk, mer RAM-minne och liknande.

Det som jag fortfarande måste göra med nya datorn är att säkerhetskopiera allt, men den vill inte bränna på skivorna. Vilket är väldigt konstigt tycker jag. Men det ordnar sig väl snart hoppas jag.

Idag är jag ledig från jobbet, men just nu väntar jag på att de tre sista maskinerna ska bli klara, har tvättstugan. Vilket var ganska behövligt. Har inte tvättat på ungefär tre veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0