Nu vet vad att jag inte blir helt sysslolös i höst.

När jag gick in och kollade mailen idag så hade jag fått ett mail från VHS, student.nu. Gick in och kollade om jag hade kommit in på någon skola till hösten, och det hade jag=). Så även om jag inte får något jobb kan jag studera, teckenspråk=). Riktigt intressant kan det bli. Och dessutom är det bara på ett halvår, så det är ganska skönt det. Slippa binda upp sig på tre år nu när jag inte har någon speciell studielust.

Igår när jag kom hem möttes jag av en syn jag inte ville se. Gardinstången låg på golvet tillsammans med en krossad kruka. Inge roligt att mötas av det tio i tio på kvällen. Försökte få upp den igårkväll men klockan hann bli så mycket så jag ville inte slå i väggen allt för länge, så jag gav upp och fixade det idag när jag kom hem. Hoppas den stannar där den sitter nu.
Blev dessutom halvt grinig när jag kom till Åhlens och skulle köpa en ny kruka, och så var den som jag ville ha ur sortimentet, så nu blev det fel i mitt fönster, med olika krukor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0