Helgen är räddad.

I helgen är det tjejkväll hemma hos R innan flytten i nästa vecka.
Ska bli riktigt kul=).
Igår gick min kollega med på att byta med mig så jag kunde gå. Tack för det O! Det låter väl som jag tvingade henne till det men så var inte fallet.
Imorgon ska jag höra av mig till R för att få reda på tider ock liknande. Slutar jobbet vid tre på lördag så jag hinner väl bara hem och vända ungefär. Men det ska bli så kul att träffa R igen, det var ett tag sedan nu.
Jobbar även på söndag men jag börjar inte förrens vid två så jag kan ta det lite lugnt med att ta mig hem. Bör väl inte vara hemma vid fem men inte vid tio heller=).

Min syster skickade SMS häromdagen, i tisdags om jag inte minns helt fel och skrev att en utav T´s (hennes pojkvän) kompisar var intresserad, vet inte om jag ska ge det en chans... Personen i fråga har inte grönt kort, vilket är lite jobbigt. OM man nu skulle bli kär i denna person vet man ju inte hur länge det håller, eftersom personen kan åka ut ur landet när som helst.

Snart är det dags att sova, ska lägga mig och läsa några rader i boken innan jag somnar, vilket jag alltid gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0