Första dagen på långledigheten har sprungit iväg.

Första dagen är snart över, jag har inte gjort speciellt mycket idag. Bara tagit det lugnt.
Vaknade och lade mig på soffan för att titta på tv, sedan startades datorn och jag spelade lite spel.
Började sedan brodera, och nu är det verkligen inte mycket kvar, 1/4 ungefär, troligen hinner jag klart med hela duken tills jag börjar jobba igen på måndag. Hoppas hoppas, den är så fin=). Ja jag kanske är en gammal tant när jag broderar, men det är avslappnande.

Sedan lagade jag mat, spelade lite till, diskade, gick och kastade mina krossade krukor och sedan spelar jag lite till=).

Slappdag alltså!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0