Dag tre av fem är snart slut.

Idag är tredje dagen på min långledighet. Känns lite tråkigt att ledigheten snart är slut.
Igår åkte jag in till stan för att möta S och sedan åka vidare till R för att lämna hennes kamera. När vi kom fram till R fikade vi lite och snackade lite skit, så som tjejer kan göra. R,pojkvännen, kom hem vid typ halv 5 hälsade lite på honom och sedan var det nästan dax att dra sig hemåt, dessutom höll R och R på att packa, de flyttar idag. Hoppas det gick bra.

Idag har vi inte gjort något speciellt, vaknade vid tio-snåret gick upp tjugo över. Kollade på tv, snackade lite, kollade på tv, satt vid datorn. S gjorde läxor(?) och jag satt och broderade. Inte speciellt trevligt tycker väl de flesta, men då ksa ni höra våra telefonsamtal. Ibland sägs det inte mycket, och ibland sägs det massor. Det första händer oftast.

S åkte hem vid tre-tiden, sedan dess har jag broderat lite och lagat mat och diskat. Blev riktigt god köttfärssås, smakar inte som vanligt, nästan godare.

Nu ska jag sätta mig och brodera lite till, nu är det inte mycket kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0