Äntligen har solen kommit tillbaka.

Nu har det varit soligt i tre dagar, otroligt skönt!!
Igår(måndag) satt jag ute och åt lunch på jobbet, och blev röd på en halvtimme, solen är väldigt stark också=).
Efter jobbet igår var jag väldigt trött, troligen efter heldagen i söndags. Så jag låg och halvsov på soffan hela kvällen, blev inte ens någon middag. Sedan gick jag och lade mig i sängen vid tiotiden och somnade som en stock. Väldigt skönt=).
Vaknade första gången tjugo i sju imorse, men så klart ville jag inte gå upp så tidigt så jag somnade om och vaknade strax efter halv tio, låg och gosade med katterna och drog mig till tio i och sedan blev det dusch och frukost för att sedan åka iväg och bada med J och lilltjejen, vid stranden mötte vi C och hennes son A.
Vi var på stranden i nära tre timmar men det blev inte mycket sola, skuggan kom väldigt fort till den pl'tten vi valt för att lille A skulle få ligga i skuggan. Tillslut valde vi att gå till lekparken så lilltjejen kunde leka lite.

När vi var på väg att packa ihop oss från lekparken hade ett barn satt sig i sandlådan för att göra nummer två, haha. Och dennes mamma syntes inte till, tillslut kom barnets mamma och tog hand om barnet, men det hade varit en annan snäll själ som plockat upp efter barnet. Är man nödig så är man.

Imorgon är det dags för jobb igen, men bara tre dagar så jag är ledig i helgen, ska bli skönt att slappna av lite. I helgen kanske det blir utgång om jag har lust för det. Ska visst vara någon afrikansk tillställning i stan, och min syster ska dit och bjöd in mig. Det är visst Elfenbenskustens nationaldag på lördag och det är det som firas. Kan bli kul. Får se om jag är på humör för utgång.

Ska på visning på en lägenhet på måndag, är nummer 28 så jag har större chans på den än på de jag har varit på. Ska försöka byta bort mitt kvällspass på måndag så jag kan gå på visningen. Det är en kvällsvisning vilket jag inte varit på någon gång innan, och dessutom ska den nuvarande hyresgästen "visa". Det har jag inte varit med om heller, så det blir något nytt=).

Nu ska jag sätta mig i soffan och brodera lite innan Ghost Wisperer börjar=). Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0