Vill spendera massa pengar just nu, har börjat ganska bra....

Igår beställde jag en systemkamera, en sån/liknande som professionella fotografer har. Har egentligen inget behov av en sådan kamera, har en digitalkamera som fungerar, men det blir inte alltid så bra bilder. Men jag ver på spenderar-humör, så det beställde jag, kommer väl på torsdag eller fredag skulle jag gissa, eftersom det är röd dag idag. 

Jag tänkte att min digitalkamera kan jag ha när det finns större risk att bli av med den, typ på kryssningen jag snart ska åka på, och systemkameran kan jag ha på ställen där det är mindre risk att den blir stulen, typ min systers bröllop i sommar=).

Den och en väska för kameran gick på ungefär 4000 med frakt, och så har jag ju köpt den nya sängen, för ungefär 7000, och idag köpte jag nya solglasögon, för att mina jag har ser ut som flugögon, enorma "glas". Så jag köpta nya idag, men det var faktiskt REA! Kostade bara 95 kr, men jag köpte ett fodral till också, för 25 kronor

Tur att det snart är dags för lön igen=).


Har jobbat nästan hela påsken, eller hela påsken kan man egentligen säga eftersom jag hade en 14 timmars pass i lördags, så jag blev ledig i söndags. Min söndag gick åt till att ta det lugnt och göra ingenting, och det gjorde jag verkligen, satt ute på balkongen ungefär en timme, sedan låg jag på soffan och tittade på tv så gott som hela dagen, tog en liten tripp till datorn ibland. Och till köket när det var dags för mat.



Jag beklagar sorgen S.
 
R.I.P M-B.

Kommentarer
Postat av: S

Tack vännen.

2009-04-17 @ 16:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0