Väntar på ett stycke ny säng=)

Idag kom jag iväg till IKEA med S. Dagen började någorlunda bra, vaknade vid sju-tiden, men så som jag är går jag inte upp när jag vaknar, utan jag låg kvar till typ halv 9-9 nångång. Vi tog oss till centrum och så skulle jag till banken för att ta ut pengar från sparkontot till sängen. Vilket tog typ 30 minuter, eftersom det var typ 12 nummer före mig.=(

Kom fram till IKEA vid 12, gick ut från IKEA 13.20 =). Har nog inte gått igenom IKEA så fort någongång. Nästan hela tiden inne på IKEA var det , för att prata med sovrumspersonalen så jag kunde beställa sängen, plocka på sig allt i Tag-själv-lagret, för att betala och vänte tid vid varuutlämningen, och för att lämna in vid hemkörningsdisken. Kö hela dagen!!

Nu är jag i alla fall hemma och väntar på leveransen, som ska komma mellan 18-22. Men jag sade till "kassörskan" vid hemkörningen att de gärna får komma lite tidigare eftersom jag ska upp innan 5 imorgon. Börjar ju jobba vid 7, vill gärna sova lite tidigt då=).

Allt som allt gick det på ungefär 7400 kr. Ganska skapligt=), köpte ett nytt överkast i mörkblått. Det är så ljust i mitt sovrum för tillfället, och i framtiden. Har bara vita möbler i sovrummet, förutom klöspelaren till katterna som är mörkbrun. Så jag tänkte att ett mörkblått överkast kan passa in ganska bra=).

På onsdag kommer S förbi igen och hjälper mig att montera ihop sängen, så jag slipper göra det själv. Och kasta ut den gamla rangliga saken jag har i mitt sovrum.

Nu ska jag komma på vad jag ska äta till middag och sedan slappa lite på balkongen i solskenet=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0