Sommarvädret försvann, höstvädret kom=(

Inte riktigt sann titel, men nästan. Från strålande sol och typ 15-20 grader, till mulet och regn och 8-10 grader. Nästan sann titel...

Idag har jag varit iväg till centrum och lämnat in skor på klackning, 265 kr för tre par, är det billigt? Sist jag klackade om ett par skor kostade det 90 kr paret. Så det är ju inte så stor skillnad direkt, i och för sig var det bara två år sedan jag klackade om ett par skor.

Köpte även hårfärg, har tänkt att slinga mig lite, piffa upp kalufsen något. Eftersom S kommer förbi idag så får hon hjälpa mig, vare sig hon vill eller inte. Allt är ju redan förberett=).

Märkte imorse att solen tog lite igår, är inte röd utan mer brunaktig, kan ju inte påstå att det är mycket men det syns skillnad, har vita linjer efter linnet. Så den tog den rackarn! Och idag gick den och gömde sig, mindre roligt. Imorgon lär den ju titta fram igen när jag ska gå runt på IKEA, förhoppningvis vaknar vi tidigt så vi kommer iväg tidigt. Skulle ju vilja sitta på balkongen imorgon med=). Och få lite mera färg på det vinterbleka fejset=).

Nu ska jag börja fixa iordning kycklingen till middagen... så den hinner bli klar=). Tar ju tid när man är kräsen som jag=). Och nej det är inte kungsfågel med glasbitar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0