Nästan sommarväder, ändå har jag städat.

Dagen började ganska bra, kollade lite på tv tills solen ville komma till min balkong, sedan satt jag där i nästan två timmar, fick till och med lite "färg". Blev lite småröd, speciellt på kinderna. Efter några dagar i solen kan man nog bli lite åt det bruna hållet=). Slippa se ut som en zombie=).
 Hade med mig Cosmos ut, Chippen är för mesig för att vara där. men jag är också mesig, har katterna i koppel om de ska ut dit. Är så rädd att de ska hoppa ut och göra sig illa. Känns bättre att ha de i koppel då, slipper jag oroa mig.

Cosmos njuter i favorithörnet

Skönt att klösa på betongväggen? Skulle tro det=)

Hör något trevligt på andra sidan.

Mesen som inte ville följa med ut i värmen=)


Idag har jag även städat, gick ganska fort, dammsugning och skurning av hela lägenheten. Tog bara ungefär 30 minuter.

När jag var ute på balkongen tänkte jag på att det var väldigt fult, så jag piffade upp det med att dammsuga där ute också=). Fick bort massa skräp som flugit in med vinden. Såg genast bättre ut=).

Får se om jag kommer iväg till IKEA på måndag, S sa att hon kan följa med, hon kommer förresten hit imorgon=). Och dricker kaffe med mig på balkongen, hennes mamma och hund (Roy) kanske kommer också, hoppas inte Roy äter upp mina bebisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0