Helg, som bara gått åt till att vila

Min helg har bestått av en soffa, en kudde och en filt. Har legat på soffan mest hela helgen, förutom en snabb tripp till centrum där jag kollade efter en fin topp jag kan ha på mig på kryssningen på fredag, men ikke.
Det fanns ingen som jag trivdes i. Antingen såg man 50 kg tyngre ut, eller så blev brösten helt platta. Inget utav de ville jag vara med om, så det blev ingen ny topp.
Då tänkte jag att jag skulle köpa fönsterputs, så jag kunde tvätta fönstrena, men det fanns inte på Hemköp, så det struntade jag i när det inte fanns där jag ville att det skulle finnas. Så fönsterputs får bli till nästa helg.


Jag har även lekt lite med nya kameran, blev fina bilder=).
  
Och två utav mina blommor, blev ganska fina bilder tycker jag, speciellt Orkiden
  
Lilla Chippen                        Cosmos

Chippen är precis på väg att hoppa  ner från soffan.

Klicka på bilderna så blir de större.

Snart bär det av med kryssningen, bara fem dagar kvar nu, förhoppningsvis blir det inga problem för mig att komma på båten. Om det blir det då blir jag sur. För nu ser jag fram emot denna kryssning.

Denna vecka har jag "bara" fyra dagar på jobbet, och sedan fick jag till det så bra med schemat så jag blir långledig i fyra dagar, förstår inte hur jag fick till det, men det gick på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0