För en gångs skull bra väder på Valborg

Det brukar ju alltid slå till så dåligt med vädret på Valborg att det är regn och kallt, men idag har jag parkerat mig på balkongen under förmiddagen, förutom någon paus eftersom det blir så förbaskat varmt på min balkong. Det kommer sällan vindpustar som svalkar. Så idag har jag suttit på balkongen med katten, han trivs som fisken i vatten på balkongen. Låter fel det där.....

Fick även ut Chippen en kort stund på balkongen, han satt och gnydde vid dörren och ville ut till kompisen, men sen när han väl kom ut ville han bara in. Är ju ganska bra i och för sig, eftersom jag är så harig när det gäller katterna och balkongen. Har de i koppel där ute för jag är så rädd att de ska ramla ner.

Ikväll är det grillning i almanackan, ska snart gå hem till min syster och borra hål, för tv:n tror jag. Sen är det grillning som gäller. Hoppas det blir lite kvar för då har jag en extra matlåda=). Om inte den blir lunch imorgon det vill säga=).


Jag har kommit fram till att Cosmos inte tycker om selen så mycket, det verkar som han tycker att den förstör hans frisyr=). Sitter och tvättar sig väldigt länge efter att den kommit av, men han har inga problem att ha den på.


Idag har jag lagt intresse på en lägenhet, det är bara sju stycken som gjort det nu, så jag kanske har en chans. För min del är den lite dyr i hyran, kostar nästan 6000:- i hyra, lite mycket tycker jag...
Uppdaterar när jag vet mer=).

Nu ska jag göra mig iordning för promenaden hem till min syster, får se om jag får några fina bilder på brasan, ska ta med nya kameran tänkte jag=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0