Trött!

Inatt sov jag otroligt dåligt, var hemma strax efter tio igårkväll efter ett kvällspass på jobbet, skulle upp 04,40 idag för att jobba ett förmiddagspass, börja klockan 7 *gäsp*. Sov inge bra så nu är jag väldigt trött, även om klockan bara är 7.

Har haft en ganska lugn dag på jobbet idag, var på en isolering som skickades till annan avdelning så då blev det storstädning, ganska skönt ibland fastän det är väldigt mycket att göra under sådana städningar. Jag var dessutom väldigt trött i benen när vi var så gott som klara, förutom resten utav disken som var i torkskåpet, hade stått upp så gott som hela dagen, utan stödstrumpor!!

Hem ljuva hem var det i alla fall när jag kom hem, efter att nästan ha somnat på bussen. Det var bara att starta ugnen så maten skulle bli klar nångång också, ugnsbakad kyckling, ris och currysås blev det. Mmmm! Riktigt gott blev det, en matlåda dessutom så jag får med mig lite mat till jobbet i morgon.

Nu är tre av sex arbetsdagar avklarade, ganska skönt att ha kommit halvvägs, men börjar redan fasa inför lördagspasset, det är det sista passet innan en hel dag ledigt. Nästa vecka är mycket snällare mot mig, bara en fyradagars arbetsvecka.

Nu ska jag sätta mig och läsa igenom Curtans anteckningar från skolan, uppdatera minnet lite!

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0