Tio tusen mot målet!


Jag och en kollega pratade en dag för ungefär två månader sedan, ett "peptalk". Detta samtal fick mig att öppna ögonen och tänka. Det var ett väldigt bra samtal och vi kom överens om ett mål till årsskiftet, snart är det målet nått!=)

Samtalet fick mig verkligen på andra tankar, var till vårdcentralen och tog lite prover, alla var negativa, tack och lov! Proverna ska fortsätta vara negativa i många år framåt!

Jag har ändrat väldigt mycket i mitt liv och det är skillnad! Målet är inte riktigt uppnått ännu men det är en hel månad kvar så jag har gott om tid på mig för en liten förändring till!

Får se hur ofta det blir några blogginlägg här, är inte så väldigt bra på att blogga. Men det kan ändras med tiden=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0