Party på gång!

Nu sitter jag och min väninna och förbereder oss för en utekväll, en rolig sådan förhoppningsvis, vi ska gå till ett fjortisställe i city, men det är billigt och vi får göra det roligt ikväll=) Det är mest 18 åringar på det här stället och de spelar bumbibjörnarna på ena dansgolvet, ingen favorit direkt hehe. Vi får väl skaka rumpa det andra dansgolvet där det är lite med R&B och partyhits, då går det att skaka rumpa, inte lika lätt till bumbibjörnarna kan jag säga. det var roligt när man precis hade blivit myndig och gick ut på krogen för första gången. Nu när man är lite äldre (är bara 20 så allt för gammal är jag inte) så är det inte lika roligt.

Jag skulle gissa på att vi får n ganska rolig utekväll, man får ju passa på när man väl går ut=). Billig öl dessutom, 19 kr innan 23 och 25 kronor 23-03. Väldigt överkomligt pris. Dessutom kommer vi in gratis eftersom jag fått ett VIP kort på posten haha.

Snart är det dags att kolla över make-upen en sista gång innan man blir alldelles för påverkad och målar snett eller med en helt annan färg haha, det skulle vara riktigt jobbigt att behöva börja om helt från början kan jag säga.

Ha en trevlig kväll för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0