Lördag och helt slut..

Aaa idag var första dagen på jobbet efter en tre-dagarsledighet... Var förväntansfull när jag kom till jobbet och hoppades på en rolig dag, den började ganska bra i alla fall... sen var det så lugnt så jag blev trött i stället. Dagen började nästan direkt med ett telefonsamtal från en annan AVD, angående en personal som inte kommit tillbaka efter att denne hade lämnat en patenes till oss, gick då runt och letade på avd för att se om denne fanns någonstans, samtidigt som jag pratade med den andra avd, hittade den försvunna personalen och det var ju bra=). Resten tänker jag inte berätta.

Vid 11 snåret idag blev jag akut illamående, av ingen som helst anledning det gick över efter ett glas vatten. Och nu när jag var på väg hem började jag bli illamående igen, hoppas det inte är någon vinterkräksjuka på gång. Blir nog inte så mycket till middag idag känns det som, lite hemmagjord juice kanske.

På vägen hem var jag och handlade så jag kunde fylla på fruktförrådet, det bled frukt och grönt för 115 kr=), fick väldigt mycket för mina 115 kr för jag handlade på torget där det är mycket billigare än i butiken. I butiken skulle jag väl fått ungefär hälften för mina pengar. Jag köpte mig också en ny väckarklocka, börjar bli lite rädd för att min nuvarande inte ska ringa på morgonen så jag försover mig. Det visas en liten prick på "skärmen" när alarmet är på, och den pricken syns knappt och ibland har klockan inte ringt, kände att det var dags för en ny. Har haft den gamla i snart tio år skulle jag tro, dags för en ny=).

Nu ska jag snart lägga mig på soffan och ta det lugnt, illamåendet är på väg tillbaka =(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0