Godmorgon

Idag är det onsdag, ledig dag för mig. Är inte speciellt ledig egentligen, har tvättstugan nu på förmiddagen, sen ska jag åka och försöka hitta en hatthylla så min syster kan hjälpa mig att sätta upp den i helgen=).

Mina två arbetsdagar var riktigt lugna, k<n behövas nu inför jul, då rasar det säkert in patienter. Så vi i arbetslaget hinner vila upp oss inför storhelgerna.

I måndags pratade jag lite snabbt med min kollega som hade ett pep-talk med mig för några månader sedan, jag satte upp några mål som skulle vara klarade till årsskiftet, och det största utav dessa mål är så gott som avklarat, två veckor innan årsskiftet. riktigt skönt att visa att jag verkligen har gått in för det här, jag vet inte om hon kanske trodde att jag inte skulle klara det med tanke på att det var ganska kort tid och att jag behövde lägga om nästan hela min livsstil, hon blev lite paff och frågade den roligaste frågan=P. "Har du ätit i huvudtaget?", Målet var att jag skulle gå ner 8 kg på två och en halv månad, jag har nu gått ner 7,5 kg, och ett halvt kg är snart avklarat, om max en vecka är det gjort=). Riktigt skönt att jag har klarat det, jag var lite tveksam i början.

Snart är det dags för tvättstugan igen, dags att bädda sängen också =) ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0